مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14سياسي

دشمن با پهن کردن فرش قرمز به دنبال یأس آفرینی و جذب نخبگان است


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه دشمن بر روی یأس آفرینی به ویژه برای نخبگان برنامه ریزی کرده است، یادآور شد: دشمن با پهن کردن فرش قرمز سعی در جذب نخبگان دارد و سعی دارد تا دستاوردهای این شرکت ها نادیده گرفته شود، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه دشمن بر روی یأس آفرینی به ویژه برای نخبگان برنامه ریزی کرده است، یادآور شد: دشمن با پهن کردن فرش قرمز سعی در جذب نخبگان دارد و سعی دارد تا دستاوردهای این شرکت ها نادیده گرفته شود، ولی شرکت های دانش بنیان نشان دادند که فعالیت آنها بسیار گسترده است و به نظر من موضع دولت مشخص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدصادق خیاطیان در رویداد همکاری فناورانه و خدمت رسانی به زائران اربعین، این رویداد را سرآغازی برای حوزه اربعین دانست که این حرکت با اثر بخشی بالاتری استمرار خواهد یافت.

وی ادامه داد: از زمانی که شرکت ها به فکر تیم سازی بودند تاکنون اکوسیستم نوآوری کشور به اندازه ای بزرگ شده است که در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند و امروز در این رویداد بین المللی اعلام آمادگی برای رفع نیازها کرده است.

خیاطیان با بیان این که اکوسیستم نوآوری کشور روز به روز در حال بزرگتر شدن است، تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان را راهکاری برای تکمیل این زیست بوم دانست و یادآور شد: اگر فعالیت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با پهن کردن فرش قرمز به دنبال یأس آفرینی و جذب نخبگان است

دشمن با پهن کردن فرش قرمز به دنبال یأس آفرینی و جذب نخبگان است