مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:002023-07-25اقتصادي

بین المللی کردن شرکت های دانش بنیان در دستور کار صندوق نوآوری


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، سرمایه گذاری برای توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان را از برنامه های سال جاری این صندوق عنوان کرد و گفت: بین المللی کردن شرکت های دانش بنیان جزو ماموریت های مهم ما بشمار می آید.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، سرمایه گذاری برای توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان را از برنامه های سال جاری این صندوق عنوان کرد و گفت: بین المللی کردن شرکت های دانش بنیان جزو ماموریت های مهم ما بشمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاری خطر پذیر ایران، ضمن ابراز خرسندی از مسائل و ایده های طرح شده از سوی اعضای هیئت مدیره این انجمن، بیان کرد: بحث سرمایه گذاری بر توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان یکی از نخستین موضوعاتی بود که ما از آغاز امسال با جدیت آن را در صندوق نوآوری پیگیری کرده ‎ایم و اکنون نیز به دنبال آن هستیم تا با همکاری بازیگران مختلف زیست بوم تامین مالی نوآوری، توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان را محقق کنیم.

وی افزود: صندوق نوآوری با تمام ظرفیت خود برای رسیدن به این هدف تلاش می کند؛ چرا که بین المللی کردن شرکت های دانش بنیان جز ماموریت های مهم ما به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی کردن شرکت های دانش بنیان در دستور کار صندوق نوآوری

بین المللی کردن شرکت های دانش بنیان در دستور کار صندوق نوآوری