مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-02بين الملل

عبداللطیف رشید: عراق و پاکستان از تروریسم آسیب دیده اند


رییس جمهور عراق در دیدار وزیر کشور پاکستان با او در بغداد، بر اهمیت تحکیم همکاری های مشترک بین دو کشور و راه های ارتقای آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق، عبداللطیف رشید، رییس جمهور عراق روز چهارشنبه در بغداد از رانا ثناء الله خان، وزیر کشور پاکستان و هیئت همراهش استقبال کرد.

در این دیدار رییس جمهور عراق بر اهمیت تحکیم همکاری های مشترک بین دو کشور و راه های ارتقای آن به ویژه در زمینه های امنیتی و آموزش نظامی و همکاری های تجاری و اقتصادی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: عراق علاقه مند به توسعه این روابط و ارتقای آن در سطوح و افق های وسیع تری، به گونه ای است که منافع مشترک دو کشور و ملت های عراق و پاکستان محقق شود.

عبداللطیف رشید همچنین بر اهمیت هماهنگی و رایزنی در موضوعات مورد توجه مشترک برای ارتقای صلح منطقه ای و جهانی تاکید و اشاره کرد که در حال حاضر تمرکز ریاست جمهوری و دولت عراق بر تحکیم امنیت و ثبات است.

وی ادامه داد: عراق و پاکستان از تروریسم آسیب دیده اند و این امر مستلزم همکاری و هماهنگی بیشتر بین دو کشور است، زیرا تروریسم تهدید و چالشی برای امنیت و ثبات در جهان است.

وزیر کشور پاکستان نیز تاکید کرد که کشورش به روابط برادرانه با عراق که مبتنی بر مبانی دین، تاریخ و ارزش های مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبداللطیف رشید: عراق و پاکستان از تروریسم آسیب دیده اند

عبداللطیف رشید: عراق و پاکستان از تروریسم آسیب دیده اند