مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-22سياسي

توزیع متوازن خدمات در سطح شهر اقدام اول شهرداری و شورای شهر صدرا


اولین اقدام شهرداری و شورای شهر صدرا توزیع خدمات به صورت متوازن در کل سطح شهر برنامه ریزی شده تا خدمات را به سمت مناطق محروم شهرسوق دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امین عباسی امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و شهادت هموطنان در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ، گفت: با شناخت از سطح شهر صدرا، خدمات در مناطق مورد نیاز توزیع شده است لذا اولین اقدام شهرداری و شورای شهر توزیع خدمات به صورت متوازن در کل سطح شهر بوده تا خدمات را به سمتی سوق دهیم که مناطق محروم هم بهره مند شوند.

عباسی، اقدامات انجام شده را نیاز به ارائه اعداد و ارقام ندانست و افزود: علی رغم منابع مالی محدود و نداشتن هیچگونه معدن شن و ماسه و کارخانه آسفالت، تاکنون 220 هزار مترمربع از معابر شهری روکش و آسفالت شده است.

وی به خرید دستگاه اتوبوس جهت سهولت حمل و نقل شهروندان در سطح شهر خبر داد و گفت: به جرات می توان گفت که در این زمینه شاهد اتفاق بزرگ و افزایش چندبرابری ظرفیت حمل و نقل  بوده ایم زیرا خرید 16 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه ون به ظرفیت حمل و نقل اضافه شده است و توانستیم در تمامی نقاط شهر خدمات رسانی کنیم، همچنین در بحث عمرانی با خرید یک دستگاه لودر، گریدر، تانکر، جرثقیل، 6 دستگاه پرس زباله و یک بیل میکانیکی  با اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع متوازن خدمات در سطح شهر اقدام اول شهرداری و شورای شهر صدرا

توزیع متوازن خدمات در سطح شهر اقدام اول شهرداری و شورای شهر صدرا