مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-12اقتصادي

خسارت 3 میلیارد تومانی سارقان به تجهیزات مخابراتی گلستان


در چهار ماهه امسال رقم خسارت سارقان 8 میلیارد تومان است که برای تأمین و جایگزینی آن ها تا پایان سال 30 میلیارد تومان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی شهمرادی بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: سرقت تجهیزات مانع خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت به شهروندان می شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: سرقت تجهیزات موجب تحمیل هزینه های سنگین، حذف درآمدها، صرف هزینه های ایمن سازی و از همه مهم تر نارضایتی مردم شده است.

وی گفت: در سال 1401 تعداد 20 هزار فقره سرقت تجهیرات مخابراتی داشتیم و رقم خسارات وارده 18 میلیارد تومان بود که مخابرات را دچار مشکل کرد و ارائه خدمات را با اختلال مواجه ساخته است.

شهمرادی بیان کرد: در چهار ماهه امسال رقم خسارت سارقان 8 میلیارد تومان است که برای تأمین و جایگزینی آن ها تا پایان سال 30 میلیارد تومان نیاز است.

طبق گفته مدیر مخابرات منطقه گلستان، این استان بعد از استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان سومین استان پرسرقت تجهیزات مخابراتی است.

وی با بیان این که در شاخص پوشش ارتباطی جزو سه استان برتر در کشور هستیم، گفت: عدالت محوری در ارتباط رسانی مدنظر ما بوده و توسعه مخابرات با عدالت کامل در جای جای استان توزیع و اجرا شده و از این حیث حتی می توان گفت که نقاط روستایی و دور افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 3 میلیارد تومانی سارقان به تجهیزات مخابراتی گلستان

خسارت 3 میلیارد تومانی سارقان به تجهیزات مخابراتی گلستان