مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-22اقتصادي

200 مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران در هفته دولت افتتاح می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از افتتاح 200 واحد مسکونی به مناسبت هفته دولت افتتاح در استان خبرداد و گفت: 200 واحد مسکونی مددجویان هم در همین هفته کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از افتتاح 200 واحد مسکونی به مناسبت هفته دولت افتتاح در استان خبرداد و گفت: 200 واحد مسکونی مددجویان هم در همین هفته کلنگ زنی می شود.

‎ میثم معافی امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم مازندران در عید قربان امسال 10 هزار راس قربانی سبک و سنگین به ارزش 42 میلیارد تومان به کمیته امداد استان اهدا کردند، گفت: در پویش عشق به امام حسین علیه السلام در قالب اطعام و اکرام حسینی 1.

5 میلیون تن غذا بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال 100 میلیارد تومان تعهد تسهیلات داده شد و 8 میلیارد تومان نیز توسط خیران استان قرض الحسنه پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، از اهدای 6 هزار متر زمین به کمیته امداد در سال جاری خبر داد و اظهارکرد: امسال 9 هزار و 561 بیمار تحت پوشش کمیته امداد از کمک هزینه درمان برخوردار شدند.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته 2 هزار و 16 عملکرد حجمی این نهاد حمایتی در خرید و احداث مسکن است و 1 هزار و 537 مورد دیگر در دستور کار امسال قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران در هفته دولت افتتاح می شود

200 مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران در هفته دولت افتتاح می شود