مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-12سياسي

روایتی از بزرگترین اجتماع هیئات مذهبی


25 محرم به عنوان یوم السجاد بزرگترین اجتماع دسته ها و هیأت های عزاداری محلات خمینی شهر است، جمعیت امسال حدود 30 هزار نفر برآورد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بزرگترین اجتماع هیأت های عزاداری همزمان با سالروز شهادت چهارمین امام شیعیان حضرت امام زین العابدین (ع) و گرامیداشت 2 هزار و 300 شهید شهرستان خمینی شهر در حسینیه ثارالله(ع) این شهرستان برگزارشد.

خمینی شهر در استان اصفهان به عنوان حسینیه ایران اسلامی به وسعت یک شهرستان 350 هزار نفری است، سالیان متمادی به خاطر عزاداری های پرشور و شعور میزبان افرادی از نقاط مختلف کشور است؛ جایی که مردمانش برای خدمت به دستگاه امام حسین (ع) سر از پا نمی شناسند.

منطقه ای از جغرافیای ایران اسلامی که نام خمینی کبیر را به درستی بر خود به یدک دارد، با تراکم جمعیتی بسیار زیاد و وجود بیش از 30 محله، توانسته است هماهنگی خاصی در عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ایجاد کند، آنان 2300 شهید در دفاع مقدس و بیست نفر از شهدای مدافع حریم اهل بیت(ع) را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند تا در مقابل امام خویش روسفید شوند.

اشعاری همچون من از کودکی عاشقت بوده ام و.

با گوشت و پوست خمینی شهری ها آغشته است چون از وقتی خود را می شناسند در میان هیأت و روضه های خانگی اباعبدالله(ع) بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از بزرگترین اجتماع هیئات مذهبی

روایتی از بزرگترین اجتماع هیئات مذهبی