مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-08سياسي

8 داوطلب مجلس در حوزه ساری و میاندرود پیش ثبت نام کردند


رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس گفت: در روز اول هشت نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام اقدام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی نوبخت ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از دیروز 16 مرداد ماه برگزار شد، تا پایان ساعت تعیین شده در روز نخست 8 نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام خود اقدام کردند.

‎ مقام عالی دولت در مرکز استان اظهار کرد: متقاضیانی که ثبت نام اولیه خود را به پایان رسانده اند منتظر دریافت کد رهگیری پس از بررسی مدارک باشند.

محمدعلی نوبخت در ادامه افزود: پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح شانزده مرداد آغاز شد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سامانه ای که وزارت کشور به نشانی keshvar.

moi.

ir که به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری کنند.

فرماندار شهرستان ساری اظهار کرد: بر اساس قانون جدید انتخابات، پیش ثبت نام از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا 22 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر افرادِ متقاضی داوطلبی در این فرایند ثبت نام و در بازه زمانی مشخص شرکت نکنند نمی توانند در مراحل بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 داوطلب مجلس در حوزه ساری و میاندرود پیش ثبت نام کردند

8 داوطلب مجلس در حوزه ساری و میاندرود پیش ثبت نام کردند