مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-22فرهنگي

مقام برتر مسابقه بین المللی «آسیای ادبی» قزاقستان و مصر توسط داستان نویس زنجانی


اگر مسئولان می خواهند ادبیات استان را تقویت کنند باید کانون نویسندگان را تقویت کرده و از مربیان آن حمایت کنند.

- مقام برتر مسابقه بین المللی آسیای ادبی قزاقستان و مصر توسط داستان نویس زنجانی ایسنا/زنجان داستان نویس زنجانی گفت: اگر مسئولان می خواهند ادبیات استان را تقویت کنند باید کانون نویسندگان را تقویت کرده و از مربیان آن حمایت کنند.

ثمین سجادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقه بین المللی آسیای ادبی قزاقستان و مصر و شرکت در این رویداد، اظهار کرد: مضمون داستانی که برای مسابقه بین المللی آسیای ادب قزاقزستان و مصر ارسال کرده بودم به تغییری که در صد سال اخیر در روابط بین انسانی ایجاد شده و از بین رفتن رابطه ارباب رعیتی اشاره شده است.

وی افزود: داستان روایت یک مهمانی است، در اصل آخرین دیدار دو آشنای قدیمی، اکرم و پسرش، طبق عادت هر ساله برای آقای دکتر از روستا محصولات محلی آوردند و این آخرین باری بود که اینکار را می کردند که با ارسال این اثر عنوان دوم نثر فارسی مسابقه بین المللی آسیای ادبی قزاقستان و مصر را کسب شد.

این داستان نویس زنجانی درباره شروع کار خود نیز تصریح کرد: از دوران کودکی نویسندگی می کردم ولی به صورت حرفه ای از سال 1398 یعنی 19 سالگی با شرکت در کلاس مبانی داستان کار خود را آغاز کرده و کارهای خود را س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام برتر مسابقه بین المللی «آسیای ادبی» قزاقستان و مصر توسط داستان نویس زنجانی

مقام برتر مسابقه بین المللی «آسیای ادبی» قزاقستان و مصر توسط داستان نویس زنجانی