مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-22سياسي

کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی تصویب شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان موافقت کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه 31 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان با 181 رأی موافق، 20 رأی مخالف و 19 رأی ممتنع از مجموع 215 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

محمدرضا پورابراهیمی در دفاع از کلیات این لایحه، گفت: با این لایحه اقدامات مناسبی در حوزه ساماندهی تجارت مرزی اتفاق می افتد و از واردات بی ضابطه جلوگیری خواهد شد و تجارت مرزی ساماندهی می شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد شفافیت اطلاعات اقتصادی در حوزه تجارت مرزی یکی از مزیت های این لایحه است، اظهار داشت: با این لایحه از فعالیت های کولبری حمایت قاطع و کاملی می شود و انتفاع کامل این حوزه نصیب کولبران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی تصویب شد

کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی تصویب شد