مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-09اقتصادي

اهدای 500 پلاک مسکونی به خانواده های نیازمند خوزستانی


مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اهدای 500 پلاک مسکونی متعلق به مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور به 500 خانوار تحت حمایت و نیازمند و محرومین شهرک شهید مدنی ماهشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال شیبه شامگاه چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: بخشی از اراضی شهرک مدنی ماهشهر به ساکنان تحت حمایت نیازمندان محرومان واگذار شده است.

این اقدام، مشکل دریافت سند مالکیت این افراد را حل می کند.

وی بیان کرد: مراحل ثبت سند با هماهنگی شهرداری و اداره ثبت اسناد در حال انجام و تمام هزینه ها توسط کمیته امداد پرداخت شده است، همچنین با ثبت سند، ارزش افزوده ملک افزایش می یابد.

وی گفت: بخشی از اراضی مجتمع اقتصادی شهرک مدنی ماهشهر به ساکنان تحت حمایت نیازمندان که سال ها قبل درگیر سکونت و سندیت مالکیت بودند به صورت رایگان واگذار شد.

وی افزود: کمیته امداد خدمات متنوعی را به نیازمندان ارائه می دهد و علاوه بر اعتبارات دولتی نیز کمک های مردمی را به خصوص در بخش صدقات، به حوزه های فرهنگی، درمان، عمران، تأمین جهیزیه و وام کارگشایی محرومان اختصاص می دهد.

شیبه تصریح کرد: این خانه ها در زمین های متعلق به کمیته امداد ساخته شدند که این نهاد حمایتی املاک را به افراد نیازمند و واجد شرایط به صورت رایگان اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 500 پلاک مسکونی به خانواده های نیازمند خوزستانی

اهدای 500 پلاک مسکونی به خانواده های نیازمند خوزستانی