مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-17سياسي

خیمه امام حسین(ع) وحدت و یکپارچگی ایجاد می کند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال دوقطبی سازی در کشور است گفت: این خیمه امام حسین(ع) است که می تواند در جامعه وحدت و یکپارچگی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در مراسم افتتاحیه فعالیت بیش از 120 موکب خدمت رسان اربعین حسینی با بیان اینکه این جلسات فرصتی است تا از تلاش ها و خدمات موکب داران، در ایام اربعین تقدیر کنیم اظهار کرد: برای مقابله با نقشه های شوم دشمن علیه نسل جوان، اربعین از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است امام حسین(ع) را از انقلاب و جمهوری اسلامی جدا کند و باید مراقب بود گفت: توجه به جنبه های تربیتی در موکب ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه از ظرفیت نوجوانان و جوانان در موکب های اربعین و خدمت رسانی به زائران استفاده شود افزود: می توان از جوانانی که سال گذشته در اغتشاش ها شرکت داشتند و معاند نبودند فقط گره ذهنی داشتند برای خدمت رسانی در موکب ها دعوت کرد.

وی با بیان اینکه شکل گیری فضای وحدت و تعاون در استان یکی از مهم ترین دستاوردهای اربعین و برپایی موکب ها در استان است گفت: هیچ ظرفیتی در استان برای کار فرهنگی و خنثی کردن نقشه های دشمن به اندازه اربعین وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه امام حسین(ع) وحدت و یکپارچگی ایجاد می کند

خیمه امام حسین(ع) وحدت و یکپارچگی ایجاد می کند