مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-12سياسي

ضرب الاجل 20 روزه دادستان نی ریز برای رفع نواقص کشتارگاه


به دنبال پیگیری های خبرگزاری فارس، بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز، شهردار، مدیر جهاد کشاورزی و مدیر دامپزشکی شهرستان نی ریز مکلف به رفع نواقص کشتارگاه دام این شهر در مدت زمان 20 روز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، به دنبال انتشار وضعیت نابسامان کشتارگاه دام شهر نی ریز و انتشار گسترده مطلبی در خبرگزاری فارس در سطح استان و شبکه های اجتماعی تحت عنوان ذبح سلامت مردم در کشتارگاه دام نی ریز!  اکبر شهسوار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز در حکمی قاطع خطاب به سه دستگاه اجرایی و خدماتی شهرستان شامل شهرداری نی ریز، جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی شهرستان خواهان رفع ایرادها و نواقص بهداشتی کشتارگاه و استقرار کامیون یخچالدار جهت توزیع و حمل گوشت حداکثر ظرف مدت 20 روز آینده شد.

در بخشی از این نامه خطاب به هر دو مسئول ادارات و شهردار نی ریز آمده است: در صورت عدم اقدام به موقع از طرف نهادهای ذی ربط و ترک فعل از طرف مسئولین مربوطه منجر به تعقیب قضایی از سوی این دادستانی خواهد شد.

گفتنی است پیش از این دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته بود بر سر سلامت مردم با هیچ کس تعارف ندارد و پس از بررسی مشخص شدن مسئول قانونی کشتارگاه با مسئولی که ترک فعل کرده باشد برخورد خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 20 روزه دادستان نی ریز برای رفع نواقص کشتارگاه

ضرب الاجل 20 روزه دادستان نی ریز برای رفع نواقص کشتارگاه