مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-17سياسي

لازم است جوانان با همه جوانب زندگی اسوه های مقاومت آشنا شوند


تالیف کتب در حوزه ادبیات پایداری الگویی است برای جوانان و نوجوانانی که آن سال ها را درک نکرده اند تا آزادی را قدر بدانند؛ - ایسنا/خراسان جنوبی نویسنده و مؤلف کتاب دولت سری گفت: تالیف کتب در حوزه ادبیات پایداری الگویی است برای جوانان و نوجوانانی که آن سال ها را درک نکرده اند تا آزادی را قدر بدانند؛ پس لازم است با همه جوانب زندگی این اسوه های مقاومت آشنا شوند.

  غلامحسین باغانی که خود نیز یکی از رزمندگان است، در گفت وگو با ایسنا در مورد انگیزه خود برای نوشتن این کتاب، می گوید: خود اسارت را تجربه نکرده ام، اما می دانم اسارت در دستان انسان هایی که کیلومترها از نظر فرهنگی با انسان فاصله دارند و در خاک کشور نفوذ پیدا کرده اند چه حسی دارد.

وی افزود: براین اساس تصمیم گرفتم مصاحبه هایی با آزادگان خراسان جنوبی انجام داده و این مصاحبه ها را که بسیار نیز طولانی و حدود 800 صفحه بود، جمع آوری کرده و به شکل داستانی روایی از دوران اسارت بیان کنم.

این نویسنده با بیان اینکه کتاب دولت سری برگرفته از خاطرات جمعی از اسرای ایرانی در اردوگاه های مخوف موصل 2 است، افزود: این افراد سخت ترین شکنجه ها را به جان خریدند و در مقابل مقاصد شوم دشمنان بعثی ایستادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم است جوانان با همه جوانب زندگی اسوه های مقاومت آشنا شوند

لازم است جوانان با همه جوانب زندگی اسوه های مقاومت آشنا شوند