مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 05:152023-07-26بين الملل

435 کودک در جریان جنگ داخلی اخیر در سودان کشته شده اند


تازه ترین گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ( یونیسف)، از کشته شدن دست کم 435 کودک بیگناه سودانی در جریان جنگ داخلی میان ارتش و شبه نظامیان « واکنش سریع» این کشور حکایت دارد.

- تازه ترین گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ( یونیسف)، از کشته شدن دست کم 435 کودک بیگناه سودانی در جریان جنگ داخلی میان ارتش و شبه نظامیان واکنش سریع این کشور حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد وقوع درگیری های جاری سودان میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع، تاکنون منجر به کشته شدن دست کم 435 کودک و همچنین زخمی شدن بیش از 2000 کودک شده است.

خبرگزاری المیادین شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که یونیسف در بیانیه ای درباره آخرین آمار قربانیان کودک در جنگ داخلی سودان اعلام کرد که تاکنون دست کم 435 کودک جان باخته اند و بیش از 2000 کودک زخمی شده اند و بیش از 2500 نقض جدی حقوق کودکان در کشوری صورت گرفته است که در آن 14 میلیون جوان، نیازمند کمک هستند.

در همین راستا، کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد نیز گزارش داده است که نزدیک به 300 کودک آواره سودانی در پی مبتلا شدن به سرخک و سو تغذیه در استان نیل سفید جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

435 کودک در جریان جنگ داخلی اخیر در سودان کشته شده اند

435 کودک در جریان جنگ داخلی اخیر در سودان کشته شده اند