مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-01اقتصادي

هزینه های درمانی تا پایان برنامه هفتم به 30 درصد کاهش پیدا می کند


سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون وزارت بهداشت را مکلف کرد تا نسبت به استانداردسازی ارائه خدمات درمانی و کاهش خدمات کاذب و القایی تا پایان سال اول برنامه هفتم توسعه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، در تشریح جلسه صبح امروز (سه شنبه 10 مرداد) این کمیسیون، گفت: کمیسیون در جریان بررسی ماده 70 لایحه برنامه هفتم توسعه مصوب کرد که سهم پرداختی و هزینه های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به 30 درصد کاهش پیدا کند، سابق بر این، این رقم به صورت میانگین دو برابر بود.

وی تاکید کرد: کمیسیون در مصوبه دیگری دولت را مکلف کرد تا پایان برنامه هفتم توسعه، استقرار صد درصدی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع را اجرایی کند.

پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، همه ارائه دهندگان خدمات سلامت مکلف به رعایت تعرفه های دولتی شده و عدم رعایت قانون در این بخش جرم محسوب می شود.

زنگنه در ادامه با اشاره به مصوبه کمیسیون در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه درمان و رفع مشکلات مردم گفت:  به واقع مردم وقتی به مراکز درمانی مراجعه می کردند، برخی خدمات کاذب و القایی به آنها تحمیل می شد؛ یعنی فرد به محض اینکه به اصطلاح پایش را در مطب به دکتری می گذاشت حتماً خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های درمانی تا پایان برنامه هفتم به 30 درصد کاهش پیدا می کند

هزینه های درمانی تا پایان برنامه هفتم به 30 درصد کاهش پیدا می کند