مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-04سياسي

نماینده مجلس: برخی بانک ها منابع خود را فریز می کنند و وام مسکن نمی دهند


بانک ها باید برای کمک به تأمین وام مسکن مردم به خط شوند، اینکه بانک ها بخواهند نقدینگی خودشان را فریز کنند یا به بانک های دیگر بدهند و به واسطه سود آن بخواهند اقدام به بنگاه داری کنند، - بانک ها باید برای کمک به تأمین وام مسکن مردم به خط شوند، اینکه بانک ها بخواهند نقدینگی خودشان را فریز کنند یا به بانک های دیگر بدهند و به واسطه سود آن بخواهند اقدام به بنگاه داری کنند، قابل قبول نیست.

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید اقدامی صورت گیرد که بانک هایی که منابع خود را فریز می کنند، ملزم به اعطای تسهیلات ساخت مسکن شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت عدم همکاری بانک ها به اعطای وام مسکن و عمل به قانون جهش تولید مسکن، گفت: متأسفانه ما شاهد هستیم که بانک ها بیشتر به سمت بنگاه داری روی آورده اند تا اینکه به وظیفه ذاتی خودشان برای تأمین تسهیلات برای مردم عمل کنند.

  وی در ادامه بیان کرد: متأسفانه این رویکرد بانک ها سبب شده که مردم ما امروز در حوزه مسکن با مشکلات جدی مواجه باشند.

بانک ها وظیفه تکلیفی خود را که مجلس در قالب قانون جهش تولید مسکن بر عهده آن ها گذاشته و قید کرده که سالانه 20 درصد از اعتبارات خود را صرف اعطای تسهیلات ساخت و خرید مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: برخی بانک ها منابع خود را فریز می کنند و وام مسکن نمی دهند

نماینده مجلس: برخی بانک ها منابع خود را فریز می کنند و وام مسکن نمی دهند