مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-11سياسي

دعوت امام جمعه موقت تهران از سه گروه برای شرکت در انتخابات مجلس


حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران گفت: صاحب نظران عالم و کسانی که مسائل اصلی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را فهم می کنند و توجه دارند که تورم ریشه در کسری بودجه سالانه کشور دارد و با اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی می توان در مسیر مهار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امروز گفت: هرگاه ساحت حکمرانی در همه سطوح خصوصا سطح بالای از قدرت ساحت عمل و اقدام خردمندان متعهد، کاردان، پاک سیرت و پاک دست باشد، به توسعه و ارتقای عدالت اجتماعی می افزاید و سرمایه اجتماعی و امید افزایش می یابد.

وی افزود: صاحب نظران عالم و کسانی که مسائل اصلی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را فهم می کنند و توجه دارند که تورم ریشه در کسری بودجه سالانه کشور دارد و با اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی می توان در مسیر مهار تورم قدم برداشت وارد عرصه انتخابات شوند.

ابوترابی فرد گفت: چهره هایی که توجه دارند باید منابع ملی را پس انداز و صندوق ذخایر ارزی را به صندوق قدرتمند تبدیل کرد تا کشور بتواند از این تنگناها عبور کند وارد عرصه انتخابات شوند.

امام جمعه موقت تهران گفت: صاحب نظرانی که می دانند با افزایش هزینه های جاری و تأمین هزینه ها از منابع نامشروع، استقراض از بانک مرکزی و افزایش پایه پولی بر مشکلات کشور افزوده می شود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امام جمعه موقت تهران از سه گروه برای شرکت در انتخابات مجلس

دعوت امام جمعه موقت تهران از سه گروه برای شرکت در انتخابات مجلس