مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-07سياسي

270 زندانی در استان سمنان مشمول ارفاقات قانونی شدند


بازدید مسؤولان قضایی استان سمنان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی منجر به ملاقات با زندانیان و اعطای ارفاقات قانونی به 270 نفر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان موضوع زندان و نظارت بر احوال زندانیان و پالایش ندامتگاه های استان سمنان را یک تکلیف ضابطه مند می داند، در همین راستا به مناسبت ایام ماه محرم به احدی از معاونان قضایی مأموریت داد تا با دعوت از مسؤولان قضایی سراسر استان ضمن بازدید از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی سمنان با نظارت بر زندان و امور زندانیان، مددجویان حائز شرایط، از ارفاقات قانونی بهره مند شوند.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: نظارت و بازدیدهای متعدد رسمی و غیررسمی از زندان های سراسر استان سمنان به یک رویه متداول نتیجه محور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این دستاورد با گفت وگوی چهره به چهره با زندانیان، استماع و رسیدگی به مشکلات قضایی، تشکیل شورای طبقه بندی و اعطای ارفاقات قانونی برای مشمولان همراه است.

عبداللهی افزود: دستگاه قضایی استان سمنان مدیریت هدفمندانه زندان و زندانیان را پیگیری می کند و در این ایام با حضور رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان با 310 زندانی ملاقات و 270 نفر مشمول ارفاقات قانونی اعم از آزادی پایان حبس، مرخصی، رأی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 زندانی در استان سمنان مشمول ارفاقات قانونی شدند

270 زندانی در استان سمنان مشمول ارفاقات قانونی شدند