مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-25سياسي

اهانت به قرآن، توهین به انسانیت، معنویت و عقلانیت است


نشست هم اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی وسیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی دوشنبه 2 مردادماه در تالار علامه جعفری (ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهران برگزار شد.

- نشست هم اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی وسیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی دوشنبه 2 مردادماه در تالار علامه جعفری (ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال 1389 نسبت به قرآن سوزی در آمریکا اشاره کرد که فرموده بودند: اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مُشمئزکننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه ی امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد، حادثه ی تلخ و بزرگی است که نمی توان آن را تنها در حدّ یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد.

این یک اقدام محاسبه شده از سوی مراکزی است که از سال ها پیش به این طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند.

این اقدام کینه توزانه، نه آغاز یک جریان، بلکه یک مرحله از روند طولانی مدتِ اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن، توهین به انسانیت، معنویت و عقلانیت است

اهانت به قرآن، توهین به انسانیت، معنویت و عقلانیت است