مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-09سياسي

ارزش و اعتبار قلم متعهد کمتر از خون شهید نیست


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی روز خبرنگار را به جامعه خبری کشور تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 17 مرداد روز خبرنگار را به جامعه خبری و رسانه ای ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

نامگذاری این روز به مناسبت شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (شهید محمود صارمی) گویای این حقیقت است که حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.

در هنگامه جنگ ترکیبی دشمن که با ناامیدی از جنگ سخت، هجمه به باورهای ذهنی، عقیدتی و فکری مردم را به عنوان یک راهبرد در پیش گرفته است، اصحاب قلم و فعالان رسانه، به عنوان افسران جنگ نرم در این مصاف نابرابر، از جایگاه و رسالت ویژه ای در حراست از حریم ارزش های دینی و ملی برخوردارند.

در چنین آوردگاهی، خبرنگار متعهد، همچون دیده بانی مسلح و مسلط، ضمن تبیین درست حقایق و نمایاندن واقعیات صحنه، روایتگری امین و صادق و روشنگری امید آفرین است.

این روز عزیز را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از همه فعالان متعهد عرصه رسانه، خصوصاً عناصر سختکوش تبیین و ترویج حوزه اقتدار دفاعی، توفیق بیش از پیش همگان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش و اعتبار قلم متعهد کمتر از خون شهید نیست

ارزش و اعتبار قلم متعهد کمتر از خون شهید نیست