مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 00:402023-08-02سياسي

واکنش آیت الله جنتی به حادثه باغ نارنجستان قوام شیراز


دبیر شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز واکنش نشان داد و گفت: در روزهای گذشته اتفاق ناراحت کننده ای در شهر شیراز روی داد و به فردی که قصد ادای تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 11 مرداد 1402) این شورا با گرامیداشت ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ماه محرم اظهار داشت: تاسوعا و عاشورای حسینی را پشت سر گذاشتیم و سراسر کشور جلوه گاه اظهار ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که این عزاداری ها مقبول درگاه الهی باشد و معنویت حاصل شده از این مراسم در جامعه ایران اسلامی ماندگار شود.

دبیر شورای نگهبان همچنین به سالروز شهادت امام سجاد (ع) که چند روز پیش بود اشاره کرد و درباره این امام هُمام گفت: امامت ایشان در سخت ترین شرایط آغاز شد و ادامه یافت.

وی افزود: این حقیقت که زمین هیچگاه از حجت خدا خالی نخواهد ماند، در به شهادت نرسیدن امام سجاد (ع) در واقعه کربلا کاملاً آشکار است.

تداوم حیات مبارک ایشان نشان داد که اراده خدا بالاتر از همه اراده ها است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله جنتی به حادثه باغ نارنجستان قوام شیراز

واکنش آیت الله جنتی به حادثه باغ نارنجستان قوام شیراز