مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-12اجتماعي

دوره توانمندسازی نیروهای مدارس غیردولتی زنجان برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری دوره توانمندسازی نیروهای مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: هیچ نیروی آزادی بدون گذراندن دوره های مربوطه امکان حضور در مدارس را ندارد.

- زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری دوره توانمندسازی نیروهای مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: هیچ نیروهای آزاد بدون گذراندن دوره های مربوطه امکان حضور در مدارس را ندارد.

علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر از برنامه توانمندسازی نیروی انسانی خبر داد و گفت: بخش عمده آموزش منابع انسانی از طریق همکاری با دانشگاه فرهنگیان صورت می گیرد و آموزش های حین خدمت به معلمان ارائه می شود.

وی ابراز کرد: یکی از نمونه های بارز آن توانمندسازی نیروهایی است که در مدارس غیردولتی تدریس می کنند و امسال اولین سالی است که به طور جدی به این موضوع پرداخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: دانشگاه فرهنگیان بسته های آموزشی متناسب با دوره های تحصیلی برای نیروهای مدارس غیردولتی به ویژه نیروهای آزاد پیش بینی کرده است و یکی از الزامات شروع به کار نیروهای آزاد این است که این دوره را گذرانده باشد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به یک هزار و 400 نفر همکار مدارس غیردولتی داریم، بیان کرد: تعدادی از آن ها معلمان بازنشسته هستند و تعدادی هم زمان اضافه خود را به تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره توانمندسازی نیروهای مدارس غیردولتی زنجان برگزار می شود

دوره توانمندسازی نیروهای مدارس غیردولتی زنجان برگزار می شود