مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-06سياسي

دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف برای مردم تشریح شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: فعالیت هایی که دولت در حوزه های مختلف انجام می دهد برای مردم تشریح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله افرازه شهاوند بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان خوزستان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: بدون شک حضرت زینب (س) از بزرگترین خبرنگاران و روایتگران تاریخ است به طوری که اگر ایشان نبود، واقعه عاشورا در پیچ و خم تاریخ گم شده و یا به تحریف کشیده می شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: خبرنگاران وقایع را به درستی برای مردم تشریح می کنند؛ یکی از مهمترین نکاتی که تاریخ در خصوص شهادت شهید صارمی و دیگر شهدای همراه ایشان روایت می کند، این است که این شهدا به دست خط تحجر به شهادت رسیدند.

وی، خبرنگاران را مصداق جهاد تبیین و مطالبه گری دانست و عنوان کرد: اصحاب رسانه صدای مردم و حاکمیت نظام هستند؛ خبرنگاران هیچ زمانی برای نیازها و خواسته هایشان قلم نمی زنند و تنها بیان کننده درد مردم و وضعیت جامعه هستند؛ همین امر به کارشان ارزش می دهد و ذخیره معنوی برای آنان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه اصحاب رسانه استان دغدغه مند، دلسوز و متعهد هستند، افزود: این ویژگی های فعالان رسانه ای استان را در رخدادهای مختلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف برای مردم تشریح شود

دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف برای مردم تشریح شود