مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-01سياسي

انتقاد رییس سازمان بازرسی کل کشور از صدور بخشنامه های 24 ساعته


رییس سازمان بازرسی کل کشور یکی از آثار عمل مفسدان اقتصادی را کاهش سلامت اداری از طریق آلوده کردن افراد در رده های مختلف و به منظور استفاده از نفوذ و قدرت آن ها عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور؛ ذبیح خداییان در نشست با سردار رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و معاونانش ضمن ‫تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) به بیان توصیه هایی پیرامون پیشگیری و مبارزه با فساد پرداخت.

رییس سازمان بازرسی با مروری بر توطئه های دشمنان در راه انداختن جنگ سخت و نرم، حربه آن ها برای اعمال فشار اقتصادی و با هدف ایجاد ناامیدی در مردم را مورد اشاره قرار داد و بر لزوم برنامه ریزی و همدلی مسئولان پیرامون حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه نقش مفسدین اقتصادی در جنگ اقتصادی کمتر از دشمنان نیست، اقدامات آن ها در سوءاستفاده از شرایط کشور به منظور افزایش اثرات جنگ اقتصادی را همسو با توطئه های دشمنان خواند.

 رییس سازمان بازرسی در بیان مصداق به تلاش برخی افراد از طریق قاچاق گسترده از مبادی رسمی و غیررسمی و سوءاستفاده از ارز و واردات و صادرات با هدف مانع تراشی در مسیر تولید اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس سازمان بازرسی کل کشور از صدور بخشنامه های 24 ساعته

انتقاد رییس سازمان بازرسی کل کشور از صدور بخشنامه های 24 ساعته