مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-21فرهنگي

سریال توقیف شده با حضور نیکی کریمی و قاضیانی


برخی مسئولان تلویزیون در حالی طی ماه های گذشته از پخش سریال «سرزمین کهن» خبر داده بودند که حالا بعد از گذشت چند ماه، هنوز خبری از جزییات پخش این مجموعه نیست و از طرفی کمال تبریزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرزمین کهن عنوان سریال تاریخی کمال تبریزی است که مدت 10 سال است پرونده اش مدام روی میز مدیران صداوسیما باز و بسته می شود.

رییس مرکز سیمافیلم در اردیبهشت امسال با نام بردن از سریال سرزمین کهن در میان مجموعه هایی که قرار است سال 1402 از تلویزیون پخش شوند، از آماده سازی سریال کمال تبریزی برای رسیدن به آنتن خبر داده بود اما همچنان خبری از پخش این مجموعه نیست.

  کمال تبریزی به تازگی درباره آخرین وضعیت پخش سریال سرزمین کهن گفته است: هیچ خبری نیست و فقط اعلام می کنند که می خواهیم آن را پخش کنیم اما با من صحبتی نشده است.

  از همان زمان که پخش قسمت های ابتدایی سرزمین کهن صدای اعتراض قوم بختیاری را درآورد و به تغییر چند مدیر در زمان ریاست سیدعزت الله ضرغامی منجر شد تا امروز که پیمان جبلی بر مسند کار است، روسای سازمان صداوسیما هر از چندگاهی حداقل در کلام تلاش کرده اند، با دادن وعده هایی درباره پخش این سریال، پول رفته از بیت المال و تلاش از کف رفته عوامل تولید را زنده کنند، اما در عمل تاکنون که این مهم محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال توقیف شده با حضور نیکی کریمی و قاضیانی

سریال توقیف شده با حضور نیکی کریمی و قاضیانی