مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-03سياسي

ارائه خدمات عملیات دریایی جهت پشتیبانی از خدمات نفتی در جاسک


نماینده ویژه رییس جمهور در شورای توسعه سواحل مکران گفت: خدمات عملیات دریایی جهت پشتیبانی از خدمات نفتی و پترو پالایش در جاسک ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین دهقان در بازدید از زیر ساخت های ایجاد شده در سواحل مکران عنوان کرد: یکی از اصلی ترین بهره برداری های ما از سواحل مکران در حوزه نفتی، پتروشیمی، بندری و دریایی با هدف توسعه فعالیت های دریا محور و ظرفیت های تجاری و بانکرینگ و … است.

وی با بیان اینکه سواحل مکران دارای مزیت های مهم اقتصادی هستند اما بهره مندی از این فرصت ها به سرمایه گذاری و سیاست گزاری نیاز دارد، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم گام های بزرگی برای توسعه سواحل مَکُران برداشته است که بخشی از آن در حوزه نفتی و پتروشیمی و بخش مهم دیگر آن در حوزه دریایی و بندر در منطقه بنجی و کوه مبار ک در حال انجام است.

دبیر شورای عالی توسعه سواحل مکران ادامه داد: در حوزه صنایع نفتی و پتروشیمی اقدامات زیربنایی بسیار مطلوبی در این منطقه صورت گرفته که هم افزایی بین سازمانها و استقرار دستگاه های حاکمیتی مثل سازمان بنادر در منطقه کوه مبارک می تواند ضمن پشتیبانی از حیث خدمات دریایی ایمنی و استاندارد لازم در منطقه را تضمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات عملیات دریایی جهت پشتیبانی از خدمات نفتی در جاسک

ارائه خدمات عملیات دریایی جهت پشتیبانی از خدمات نفتی در جاسک