مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-06سياسي

استفاده از ظرفیت هیئت اندیشه ورز برای نوآوری در مراسمات مذهبی و انقلابی


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کار تکراری جوابگوی نیاز مردم نیست، گفت: استفاده از نظرات علمی یک هیئت اندیشه ورز می تواند کمکی موثر برای برگزاری بهتر مراسمات مذهبی و انقلابی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در دیدار با مسئولان شوراهای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری، گفت: حضور مردم در مناسبت های اخیر نشان دهنده بصیرت بالا و موقعیت شناسی است که با روی کار آمدن دولت مردمی پررنگ تر شده و نشان داده که مردم پای انقلاب هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با حضور مردم می توان از چالش ها عبور کرد لذا می طلبد برنامه ریزی های لازم برای بهتر برگزار شدن مراسمات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، بیمه کننده کشور و انقلاب است، افزود: لازم است به شعارهایی که در مناسبت های مختلف داده می شود، عمق ببخشیم و سطحی از کنار این مناسبت ها عبور نکنیم.

حیدری مردمی کردن حرکت ها را ضروری دانست و توضیح داد: تجربه ثابت کرده هر کجا مردم پای کار باشند بهترین اتفاق رقم می خورد و حضور مردم در غدیر و محرم مهر تاییدی بر این موضوع بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از راه های مردمی کردن فعالیت ها، فعال کردن مساجد به عنوان پایگاه های انقلاب است؛ هم اکنون فقط در 200 مسجد از یک هزار و 200 مسجد استان نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت هیئت اندیشه ورز برای نوآوری در مراسمات مذهبی و انقلابی

استفاده از ظرفیت هیئت اندیشه ورز برای نوآوری در مراسمات مذهبی و انقلابی