مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-28سياسي

شور و شعور حسینی توطئه جدید دشمنان را خنثی کرد


دشمنان و بدخواهان به دلیل درک نادرست از جامعه اسلامی سعی داشتند در دهه محرم امسال اخلال ایجاد کنند اما شور و شعور حسینی جوانان توطئه دشمنان را خنثی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه روز عاشورا افزود: در روزهای گذشته معاندان تبلیغاتی را برای تحریم شرکت در عزاداری ها یا پوشیدن پیراهن مشکی به راه انداخته بودند تا حرمت محرم را بشکنند اما شکست خوردند.

وی تصریح کرد: ماه محرم چنان جایگاهی نزد مردم ایران دارد که در گذشته حتی افرادی که ممکن بود در مواردی چندان خوشنام نباشند در دهه محرم و به حرمت امام حسین(ع) دست به هیچ کار خلافی نمی زدند.

خطیب جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم تصریح کرد: در کنار عزاداری ها باید فضیلت های عاشورا نیز زنده نگه داشته شوند که مقابله با ظلم و قبول نکردن ذلت مهم ترین فضیلت های این رویداد است.

حجت الاسلام عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه ها خاطرنشان کرد: به تازگی شاهد تحرکات مذبوحانه آمریکایی ها به بهانه برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم در حالی که خودشان دلیل اصلی ناامنی هستند و کشورهای منطقه نیز این نکته را دریافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و شعور حسینی توطئه جدید دشمنان را خنثی کرد

شور و شعور حسینی توطئه جدید دشمنان را خنثی کرد