مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-31سياسي

دومین دوره حسینیه اندیشه، از عاشورا تا اربعین برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان گفت: دومین دوره حسینیه اندیشه به همت کتابخانه های عمومی استان همدان با همکاری موسسه کلامی احیا در راستای دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان در 10 شهرستان برگزار می شود.

- عاطفه زارعی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان  اظهار کرد: ویژه برنامه حسینیه اندیشه برای دومین سال متوالی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان با همکاری موسسه کلامی احیا با هدف تبیین جوانب مختلف فرهنگ عاشورا با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در کتابخانه های عمومی شاخص هر شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها در راستای دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان طراحی شده و در هر شهرستان از خانواده شهدای فرهنگی و عضو کتابخانه نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه معرفی کتاب و خوانش اشعار آیینی نیز در این برنامه ها دیده شده است تصریح کرد: این سلسله برنامه ها از 10 مرداد آغاز خواهد شد و تا 12 شهریورماه در کتابخانه های شاخص سراسر استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: نخستین برگ این دفتر روز سه شنبه 10 مردادماه در کتابخانه عمومی اعتمادیه شهرستان همدان با موضوع تبیین عقلانیت گریه بر مصائب سیدالشهداء با حضور حجت الاسلام سیدحسین موسوی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره حسینیه اندیشه، از عاشورا تا اربعین برگزار می شود

دومین دوره حسینیه اندیشه، از عاشورا تا اربعین برگزار می شود