مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-31سياسي

نیروهای انقلابی کنار دولت باشند/ مطالبه گری به سیاه نمایی تبدیل نشود


رییس شورای وحدت لرستان با بیان اینکه وحدت و همدلی جریانات انقلابی دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه خواهد داشت عنوان کرد: نیروهای انقلابی باید در کشور و استان در کنار دولت باشند.

- ایسنا/لرستان رییس شورای وحدت لرستان با بیان اینکه وحدت و همدلی جریانات انقلابی دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه خواهد داشت عنوان کرد: نیروهای انقلابی باید در کشور و استان در کنار دولت باشند.

حجت الاسلام مرتضی محمدیان در نخستین نشست شورای وحدت لرستان با استاندار که در استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه مطالبه گری به سیاه نمایی تبدیل نشود، نیروهای انقلابی لرستان را مردان میدان دانست که همواره در عرصه های مهم و حساس انقلاب پای کار هستند و از دولت انقلابی حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در بیان دغدغه ها و مطالبه گری ها نباید بزرگنمایی و سیاه نمایی شود، عنوان کرد: بیان برخی مطالب همسو با جهت دهی و صحبت های دشمن است، بنابراین باید توجه کنیم در صحبت هایمان واقع بین باشیم و مانند دشمن حرف نزنیم.

رییس شورای وحدت لرستان با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در جای جای کشور، تاکید کرد: باید توجه کنیم تحت تاثیر فضاسازی های دشمن قرار نگیریم و با تبیین درست مردم را از خدمات انجام شده آگاه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی کنار دولت باشند/ مطالبه گری به سیاه نمایی تبدیل نشود

نیروهای انقلابی کنار دولت باشند/ مطالبه گری به سیاه نمایی تبدیل نشود