مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:112023-08-20اقتصادي

استاندار مرکزی: آماده ارسال خدمات فنی و مهندسی به کنیا هستیم


استاندار مرکزی از فراهم بودن زیرساخت ها برای توسعه روابط بین استان مرکزی و کشور کنیا در حوزه صنعت، آب، ساخت نیروگاه و صنایع سنگین خبر داد و بیان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در دیدار با جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا اظهار کرد: افزایش تعاملات بین ایران و استان مرکزی در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها دو طرف می تواند نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: استان مرکزی با دارا بودن رتبه اول تا سوم در دو حوزه صنعتی و کشاورزی توانمندی ها و ظرفیت های بسیار خوبی دارد که فعالان اقتصادی کنیا می توانند از این ظرفیت ها در راستای تعامل هرچه بیشتر بین دو کشور استفاده کنند.

استاندار مرکزی همچنین با اشاره به ظرفیت های کم نظیر کنیا در آفریقا بیان کرد: کشور کنیا ظرفیت های بسیار بالایی دارد که با شناساندن درست این ظرفیت ها به تجار و فعالان اقتصادی استان مرکزی می تواند به ارتقای سطح تعاملات بین دو کشور کمک کند.

مخلص الائمه با اشاره به سطح پایین روابط تجاری ایران و کنیا افزود: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های بالای دو منطقه، ارتقای سطح روابط انتظار می رود.

وی گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا، اما روابط خوبی با بسیاری از داشته و در حال تعاملات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: آماده ارسال خدمات فنی و مهندسی به کنیا هستیم

استاندار مرکزی: آماده ارسال خدمات فنی و مهندسی به کنیا هستیم