مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-08سياسي

جهاد تبیین باید محور خطبه های نماز جمعه قرار گیرد


مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: خدمات نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از طریق خطبه های نمازجمعه در قالب جهاد تبیین و روشنگری برای مردم و جوانان با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهریز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ائمه جمعه استان، حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی در نشستی با امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان مهریز یزد اظهار کرد: امیدآفرینی و جهاد تبیین در نمازهای جمعه باید همیشه جدی گرفته شود.

وی با قدردانی از فعالیت ستاد نماز جمعه مهریز افزود: برگزاری این مراسم عبادی سیاسی در مهریز از لحاظ کمی و کیفی رشد خوبی داشته اما هنوز جای پیشرفت دارد و ستاد نمازجمعه باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با اشاره به نامه حضرت علی (ع ) به مالک اشتر گفت: کسی که می خواهی به او مسئولیتی بدهی باید یک انسان با ایمان، دیندار و متدین باشد که مسئول ستاد نمازجمعه مهریز از افرادی است که این ویژگی ها را دارد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز نیز در این دیدار گزارشاتی را در خصوص فعالیت های اخیر و برگزاری نماز جمعه باشکوه عاشورایی شهرستان که با استقبال کم نظیر مردم مهریز برگزار شد ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باید محور خطبه های نماز جمعه قرار گیرد

جهاد تبیین باید محور خطبه های نماز جمعه قرار گیرد