مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-12دانش

دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی بر مدار دیپلماسی علمی


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین این دانشگاه با موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)به منظور گسترش و تقویت مرجعیت و دیپلماسی علمی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین این دانشگاه با موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)به منظور گسترش و تقویت مرجعیت و دیپلماسی علمی خبر داد.

دکتر صادق خزل پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبدیل دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی به قطب علوم انسانی – اسلامی غرب کشور ، راهبرد اساسی این دانشگاه در دیپلماسی علمی به عنوان یکی از اولویت های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر مرجعیت و دیپلماسی علمی بوده که با انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با موسسه امام خمینی در 18 مرداد ماه امسال گام بلندی در این رابطه برداشته شد.

وی تصریح کرد: کاربست نظریه های امامین انقلاب در خصوص موضوعات اجتماعی- فرهنگی- اقتصادی-سیاسی و تربیتی کشور، تدوین راهبردها و سناریوهای تحقق سوگیری علوم انسانی به سمت علوم اسلامی، گفتمان سازی با مجامع علمی آموزشی و تولید علوم اسلامی، کاربردی سازی و تقویت ایده پردازی در علوم انسانی و اسلامی، استفاده از فضای اندیشه ای در تربیت انسان های متعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی بر مدار دیپلماسی علمی

دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی بر مدار دیپلماسی علمی