مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-16سياسي

سمن ها سهم قابل توجهی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رییس ستاد انتخابات استان سهم سمن ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را قابل توجه و ارزنده خواند.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رییس ستاد انتخابات استان سهم سمن ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را قابل توجه و ارزنده خواند.

علی اکبر عزیزی در جمع مدیران سمن ها با بیان این که سازمان های مردم نهاد می توانند با خدمت خود به مردم اعتماد جامعه را به نظام افزایش دهند، گفت: تشکل های مردم نهاد در این زمینه نقش ارزنده ای دارند و با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می توانند موجبات اعتماد افزایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

وی افزود: بزرگترین وظیفه ما در سال جاری برگزاری انتخابات با مولفه های چهارگانه مد نظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است و در زمینه افزایش مشارکت سمن ها سهم قابل توجهی دارند.

عزیزی انتخابات را تجلی بروز و ظهور اراده مردم خواند و گفت: در اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان همین بس که مقام معظم رهبری از ابتدای سال به تبیین این موضوع پرداختند و مردم را برای مشارکت در این رویداد ملی دعوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها سهم قابل توجهی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

سمن ها سهم قابل توجهی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند