مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:432023-08-15سياسي

مجتمع حضرت مهدی(عج) می تواند به الگوی تربیتی و آموزشی در کشور مبدل شود


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ویژگی های مثبت مجتمع حضرت مهدی(عج)، گفت: این مجتمع می تواند به الگوی تربیتی و آموزشی در کشور مبدل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی اظهار کرد: مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) مجموعه ای با شکوه و با معنویت است که با نیتی پاک، خالص و با اهداف خداپسندانه در حال تأسیس است.

وی افزود: طرح این مجتمع مدلی جامع است، به این معنا که تنها یک مدرسه صرف نیست بلکه مجموعه ای است که منطقه را نیز شامل می شود و می تواند به لحاظ تبلیغی، فرهنگی و تربیتی منطقه را تحت پوشش قرار دهد.

تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از برنامه کامل و نگاه جامع حاکم بر این مجتمع از تأسیس تا دستورکار آموزشی و تربیتی، ابراز کرد: مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) می تواند برای دیگر مدارس و حوزه های علمیه کشور به یک الگو مبدل شود.

 حجت الاسلام والمسلمین مروی در ادامه با اشاره به تاریخچه جغرافیای احداث حوزه های علمیه، عنوان کرد: در گذشته حوزه های علمیه همواره در درون بازارها و در بطن جامعه و محل اجتماع مردم ساخته می شدند و این امر موضوعی اتفاقی نبوده بلکه یک فرهنگ و استراتژی دیرینه اسلامی ایرانی بوده تا روحانیت از همان ابتدای طلبگی با مردم انس و ارتباط داشته باشند، زیرا لازمه تحقق اهداف مذهبی و تربیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع حضرت مهدی(عج) می تواند به الگوی تربیتی و آموزشی در کشور مبدل شود

مجتمع حضرت مهدی(عج) می تواند به الگوی تربیتی و آموزشی در کشور مبدل شود