مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:112023-08-19سياسي

خبرهای خوش استاندار کرمانشاه از گشایش ها در حوزه مسکن


محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به یکی از نیاز های مهم استان به لحاظ مسکن، اظهار کرد: با قوت نهضت مسکن ملی؛ این خدمت ضروری را از طرف دولت مردمی آیت الله رییسی دنبال می کنیم.

وی، از گشایش های خوبی در حوزه نهضت مسکن ملی استان طی توافقی با بنیاد مستعضفعان خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان یک مجموعه 5 هزار و 400 واحدی در استان شروع کرده بود که متأسفانه از 3 سال گذشته متوقف شده بود که با پیگیری های صورت گرفته، این مجموعه با قوت فعال شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: با مساعدت و دستور رییس بنیاد، تأمین 3 هزار میلیارد تومان وام برای این 5 هزار و 400 واحد را خود بنیاد از طریق بانک سینا پذیرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر این با همراهی و پیگیری ها توافق خوبی با بانک مسکن داشتیم که 14 هزار واحد دیگر از نهضت ملی را بانک مسکن متقبل شده که نزدیک به 8 هزار میلیارد تومان وام برای این واحدها اختصاص یافته، البته به پیشنهاد استان بانک عامل قبل از مردم سرمایه خود را برای ساخت و ساز تزریق می کند یعنی این وام بین ثبت نام و پرداخت اقساط در خدمت ساخت و ساز قرار می گیرد.

  صحرایی خاطرنشان کرد: این برای اولین بار است که در کشور اتفاق می افتد تاکنون در هیچ استانی اجرایی نشده با توجه به هزینه های بالای ساخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش استاندار کرمانشاه از گشایش ها در حوزه مسکن

خبرهای خوش استاندار کرمانشاه از گشایش ها در حوزه مسکن