مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-23بين الملل

ترامپ: حتی بررسی پذیرش اوکراین در ناتو دیوانگی است


رییس جمهوری سابق آمریکا نگرانی شدید خود را در مورد پذیرش احتمالی اوکراین در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ابراز کرد.

- رییس جمهوری سابق آمریکا نگرانی شدید خود را در مورد پذیرش احتمالی اوکراین در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت فلوریدا وویس نیوز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا درباره فساد مالی ادعایی در خانواده جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و خطر کشاندن ایالات متحده به سمت یک درگیری جهانی فاجعه بار هم صحبت کرد.

ترامپ بایدن را به فساد و دریافت میلیون ها دلار رشوه از کشورهای خارجی، به ویژه چین و اوکراین متهم کرد.

به گفته ترامپ، این ادعاها در مورد فساد، تردیدهای جدی ایجاد می کند که آیا بایدن می تواند در خصوص مناسبات بین المللی به ویژه در رابطه با درخواست عضویت اوکراین در ناتو تصمیمات مناسب اتخاذ کند یا خیر.

دونالد ترامپ با انتشار ویدیویی با درخواست رعایت جواب احتیاطی این اقدام، گفت: این فکر که ما حتی الان هم در حال بررسی پذیرش اوکراین در ناتو هستیم، دیوانگی است.

او همچنین تاکید کرد که دولت فعلی ناتوان است و نمی توان به آن برای رسیدگی به مسائل حساس سیاست خارجی، به ویژه در رابطه با کشورهای دارای سلاح هسته ای مانند روسیه و چین اعتماد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: حتی بررسی پذیرش اوکراین در ناتو دیوانگی است

ترامپ: حتی بررسی پذیرش اوکراین در ناتو دیوانگی است