مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-30اقتصادي

90 میلیارد تو مان برای طرح های آبخیزداری شرق هرمزگان اختصاص یافت


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: امسال 900 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و توسعه طرح های آبخیزداری در شرق استان هرمزگان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباسعلی نوبخت ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از منطقه فاریاب شهرستان رودان در شرق هرمزگان افزود: حدود 700 میلیارد ریال از این اعتبارات، با پیگیری های انجام شده از محل اعتبارات نیم درصد نفت با هدف توسعه طرح های آبخیزداری حوزه شرق هرمزگان تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: همچنین سازمان منابع طبیعی از محل اعتبارات استانی نیز 345 میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای طرح های آبخیرداری هرمزگان درنظرگرفته است که حدود 180 میلیارد ریال از این اعتبارات برای شهرستان های رودان، میناب، جاسک، بشاگرد و سیریک در شرق استان با مدیریت اداره کل منابطع طبیعی استان هزینه می شود.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اظهار کرد: با اختصاص نیم درصد اعتبارات حوزه نفت و همچنین اعتبارات استانی، در مجموع اعتبارات تخصیصی در این بخش (آبخیزداری در شرق هرمزگان) به 900 میلیارد ریال افزایش یافته است.

نوبخت با اشاره به احداث و اجرای بند خاکی در منطقه فاریاب رودان ادامه داد: از نگاه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور هر مکانی که مطالعه آن صورت گرفته باشد، برای اجرای عملیات در او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 میلیارد تو مان برای طرح های آبخیزداری شرق هرمزگان اختصاص یافت

90 میلیارد تو مان برای طرح های آبخیزداری شرق هرمزگان اختصاص یافت