مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-01سياسي

رسیدگی ویژه به پرونده متهمان درگیری با آمر به معروف در شیراز


رییس کل دادگستری فارس طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان خواست تا پرونده مربوط به توهین و درگیری با یک آمر به معروف و ناهی از منکر، - ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان خواست تا پرونده مربوط به توهین و درگیری با یک آمر به معروف و ناهی از منکر، به شکل ویژه و خارج نوبت رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی سه شنبه 10 مرداد با تاکید براینکه دادگستری فارس حامی قاطع آمرین به معروف است، خواستار اطلاع رسانی کامل پیرامون وضعیت پرونده مذکور توسط دادستانی مرکز فارس شد.

موسوی ضمن قدردانی از اقدام قانونی آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز؛ دغدغه و جدیت آمرین به معروف در حوزه حجاب و عفاف را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و گفت: دستگاه قضایی در فارس از آمرین به معروف قاطعانه حمایت کرده است.

وی با تأکید بر توجه بیشتر مسئولان به موضوع عفاف و حجاب از مدیران نهادها خواست تا با در نظر گرفتن اهمیت اجرای قانون و تکالیف دینی و شرعی از شکل گیری چنین برخورد های توهین آمیزی با آمرین به معروف جلوگیری کنند.

رییس شورای قضایی استان فارس کفت: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمرین به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه به پرونده متهمان درگیری با آمر به معروف در شیراز

رسیدگی ویژه به پرونده متهمان درگیری با آمر به معروف در شیراز