مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-24سياسي

لایحه «امنیت زنان» در نوبت صحن مجلس/ جرم انگاری اخراج زن از منزل توسط شوهر


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با بیان اینکه خشونت در خانواده های ایرانی زیاد نیست، از نزدیک شدن لایحه «پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار» به مراحل نهایی تبدیل شدن به قانون و قرار داشتن این لایحه در نوبت صحن مجلس خبر داد.

- لایحه امنیت زنان در نوبت صحن مجلس/ جرم انگاری اخراج زن از منزل توسط شوهر معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با بیان اینکه خشونت در خانواده های ایرانی زیاد نیست، از نزدیک شدن لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار به مراحل نهایی تبدیل شدن به قانون و قرار داشتن این لایحه در نوبت صحن مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در خصوص لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار اظهار کرد: کلیات این لایحه تصویب شده است و امیدواریم مراحل بعدی را به سرعت طی کند.

وی با بیان اینکه لایحه یاد شده در حال حاضر در نوبت صحن مجلس قرار دارد، افزود: این لایحه مراحل خود را در کمیسیون ها طی کرده است.

دوستان ما مکرر در جلسات کمیسیون قضایی و تا جایی که امکان داشت در جلسات کمیسیون هایی که در همین رابطه تشکیل شد، شرکت کردند و نظرات خود را ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه «امنیت زنان» در نوبت صحن مجلس/ جرم انگاری اخراج زن از منزل توسط شوهر

لایحه «امنیت زنان» در نوبت صحن مجلس/ جرم انگاری اخراج زن از منزل توسط شوهر