مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-18سياسي

تلاش دشمن برای آغاز دور جدید اغتشاشات در کشور


آمریکا در سالروز اغتشاشات در تلاش است با تنفس مصنوعی زمینه به هم ریختن دوباره کشور را فراهم کند اما بدون شک این بار نیز با بصیرت مردم این حیله شکست خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاکعلی اظهار کرد: جمهوری اسلامی در طول 44 سال حیات خود با چالش های بزرگی که دشمنان به او تحمیل کرده روبرو بوده است.

وی افزود: امروز این چالش ها رنگ متفاوتی به خود گرفته و چالش اصلی بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه است.

امام جمعه خاکعلی بیان کرد: یکی دیگر از چالش های امروز دشمنان با جمهوری اسلامی بر سر حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر این منطقه است.

وی تاکید کرد: یک روز تلاش غرب جلوگیری از خرید تسلیحات ابتدایی برای ایران بود اما امروز مشکل و تلاش او جلوگیری از انتقال سلاح های پیشرفته ایران به نیروهای مقاومت است.

حجت الاسلام فاطمیان ادامه داد: عملیات تروریستی اخیر نشان می دهد آمریکا در حال سرمایه گذاری بر روی داعش به عنوان یک گروه فعال ضد جبهه مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای آغاز دور جدید اغتشاشات در کشور

تلاش دشمن برای آغاز دور جدید اغتشاشات در کشور