مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-26بين الملل

هشدار «مودیز» درباره پیامدهای منفی تغییرات قضایی بر اقتصاد رژیم صهیونیستی


آژانس رتبه بندی اعتباری مودیز اعلام کرد تصویب طرح اصلاحات قضایی در پارلمان رژیم صهیونیستی حاکی از این است که تنش های سیاسی ادامه خواهد یافت و احتمالا پیامدهای منفی برای وضعیت امنیتی و اقتصادی این رژیم خواهد داشت.

- هشدار مودیز درباره پیامدهای منفی تغییرات قضایی بر اقتصاد رژیم صهیونیستی آژانس رتبه بندی اعتباری مودیز اعلام کرد تصویب طرح اصلاحات قضایی در پارلمان رژیم صهیونیستی حاکی از این است که تنش های سیاسی ادامه خواهد یافت و احتمالا پیامدهای منفی برای وضعیت امنیتی و اقتصادی این رژیم خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، آژانس رتبه بندی اعتباری مودیز در گزارشی فوق العاده درباره اقتصاد رژیم صهیونیستی اعلام کرد: فکر می کنم پیشنهادهای متنوع کابینه می تواند استقلال دستگاه قضایی را به شکلی اساسی تضعیف کرده و اصول و تعادل موثر میان شاخه های مختلف قدرت را که ابعاد مهمی برای نهادهای قدرتمند است، مختل کند.

این آژانس تاکید کرد، رژیم صهیونیستی قانون اساسی مکتوبی ندارد و ساختار نهادی آن تا حد زیادی بر نظارت و بازنگری قضایی متکی است.

آژانس مودیز با اینکه در آوریل رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را به دلیل طرح اصلاحات قضایی برای تضعیف این دستگاه، از مثبت به پایدار کاهش داده بود؛ اما هیچ گونه تدابیر رتبه بندی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «مودیز» درباره پیامدهای منفی تغییرات قضایی بر اقتصاد رژیم صهیونیستی

هشدار «مودیز» درباره پیامدهای منفی تغییرات قضایی بر اقتصاد رژیم صهیونیستی