مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-31سياسي

نایینی: برخی از حوادث مهم جنگ تحمیلی را تحریف کرده اند


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در سه دهه اخیر شاهد تولید یک سری روایت های تحریف حوادث مهم جنگ از جمله شروع جنگ، ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، صبح امروز رییس و مدیران بخش های مختلف حوزه هنری از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور سردار علی محمد نایینی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، بازدید کردند.

در این بازدید محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، عبدالحمید قره داغی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمد توکلی معاون برنامه ریزی و امور راهبردی، سید امیرناصر جاوید مدیرکل حوزه ریاست و مسئول امور بین الملل و مسعود ملکی عضو شورای سیاست گذاری معاونت راهبردی استان ها و مدیر تاریخ شفاهی حضور داشتند.

رویکرد و تمرکز مرکز اسناد توصیفی تاریخی است نایینی ضمن خوشامدگویی به بازدیدکنندگان با بیان اینکه در مورد دفاع مقدس رویکردها متفاوت است، اظهار کرد: یک رویکرد دفاع مقدس توصیفی تاریخی است در این نوع رویکرد به دنبال روایت مستند، معیار، معتبر و دقیق حوادث دفاع مقدس هستیم.

کتاب های نبردی، اطلس ها، شناسنامه های یگان ها و کارنامه عملیات ها به جزییات عملیات ها در سطح تاکتیکی و عملیاتی عمدتاً با این نگاه است که از روایت غلط، نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایینی: برخی از حوادث مهم جنگ تحمیلی را تحریف کرده اند

نایینی: برخی از حوادث مهم جنگ تحمیلی را تحریف کرده اند