مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30سياسي

حرکت فرودگاه مشهد در مسیر رشد اقتصاد زیارت است


مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از اقدامات فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در راستای افزایش ورود زائران و کمک به رشد اقتصاد گردشگری و زیارت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود امانی بنی افزایش ورود زائران رضوی را یکی از رویکردهای دائمی در دستور کار فرودگاه های خراسان رضوی عنوان و اظهار کرد: در راستای رویکرد جذب بیشتر زائران حرم علی بن موسی الرضا (ع) با همراهی نهادهای مرتبط با صنایع هوایی، شاهد افزایش مسیر پروازی به شهر مشهدمقدس هستیم به گونه ای که اکنون بیشترین پرواز کشور بعد از تهران به مشهد انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی ضمن اشاره به ظرفیت های مشهد مقدس در زمینه جذب گردشگران و زائران افزود: با توجه به اینکه فرودگاه مشهد دروازه ورودی گردشگران خارجی و زائران رضوی محسوب می شود، شاهد اقداماتی نظیر خدمات فرودگاهی در سطح بسیار بالا به مسافران هستیم که قطعاً این خدمات در جذب گردشگر و ماندگاری آن ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به آخرین گزارش منتشرشده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در خرداد ماه 1402 حداقل 80 درصد نشست و برخاست کل پروازها در 10 فرودگاه کشور انجام شده که فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در رده دوم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت فرودگاه مشهد در مسیر رشد اقتصاد زیارت است

حرکت فرودگاه مشهد در مسیر رشد اقتصاد زیارت است