مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-14اقتصادي

دستگیری عوامل کلاهبرداری صد میلیارد ریالی در قم


دادستان قم از دستگیری و تشکیل پرونده قضایی برای عوامل یک شرکت کارآفرینی به اتهام کلاهبرداری و حیف و میل کردن اموال مردم در قالب سرمایه گذاری مطمئن با وعده پرداخت سود ماهیانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب با بیان اینکه این شرکت در سه استان قم، اصفهان و مرکزی نیز برای جذب سرمایه و انعقاد قرارداد با مشتریان فعالیت داشته است گفت: فعالیت اصلی این شرکت در استان قم بوده و مدیر آن در صدد تأسیس شعب دیگر در سایر استان ها نیز بوده است.

دادستان قم تشکیل یک شرکت صوری و انجام فعالیت اقتصادی در ظاهر سود ده را از روش های جلب اعتماد مشتریان برای سرمایه گذاری عنوان و تصریح کرد: بر اساس قراردادهای مالی منعقد شده فی مابین مشتریان و این شرکت وعده پرداخت سود ماهیانه 7 درصد و سالیانه 84 درصد به سرمایه گذاران داده شده بود که شرکت در ماه های اول این سود را پرداخت کرده و پس از جذب و فریب سرمایه گذاران به مرور از پرداخت سود و اصل سرمایه امتناع می کند.

حجت الاسلام و المسلمین غریب پرداخت سود 2 درصد ماهیانه به ازای اجاره سند ملکی را نیز از دیگر روش های این شرکت خواند و بیان داشت: در این روش مشتریان به ازای سود ماهیانه سند ملکی خود را در اختیار شرکت قرار می دهند که در این پرونده برخی شکات اعلام کردند که شرکت سند آنها را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل کلاهبرداری صد میلیارد ریالی در قم

دستگیری عوامل کلاهبرداری صد میلیارد ریالی در قم