مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 03:502023-08-08اجتماعي

دره تخت؛ پیوند ابهت و عظمت طبیعت


شهرستان ازنا به واسطه برخورداری از ظرفیت های بی نظیر طبیعی، تاریخی و.

مستعد توسعه گردشگری منطقه ای است که وجود روستاهای مهم و هدف گردشگری از جمله دره تخت و کمندان، - ایسنا/لرستان شهرستان ازنا به واسطه برخورداری از ظرفیت های بی نظیر طبیعی، تاریخی و.

مستعد توسعه گردشگری منطقه ای است که وجود روستاهای مهم و هدف گردشگری از جمله دره تخت و کمندان، ضرورت نگاه منطقه ای به گردشگری را در آن دوچندان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخورداری روستاهای دره تخت و کمندان ازنا از پتانسیل های مهم طبیعی همچون طبیعت ییلاقی، چشمه ها و رودخانه های خروشان، کوه های مرتفع و دشت های سرسبز و زیبا در کنار موهبت های عمده کشاورزی و آبزی پروری و برخورداری از موقعیت های ممتاز حمل و نقل، از امکانات خدادادی این منطقه است که توسعه گردشگری در آن، نه تنها زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است، بلکه زیبایی ها و طبیعت مسحورکننده این منطقه را نیز به گردشگران و طبیعت گردان معرفی خواهدکرد.

این روستاها چه از نظر طبیعی و چه از نظر تاریخی، پتانسیل های فراوانی برای توسعه گردشگری منطقه ای دارند بطوری که روستای دره تخت ازنا خود به تنهایی یک منطقه ویژه هدف گردشگری است که بواسطه ویژگی های محیطی از جمله قرارداشتن در دل اشترانکوه و برخورداری از طبیعت ییلاقی، جاذبه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دره تخت؛ پیوند ابهت و عظمت طبیعت

دره تخت؛ پیوند ابهت و عظمت طبیعت