مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-29حوادث

وکیل کلاهبردار در گنبدکاووس دستگیر شد


وکیلی که با جعل اوراق قضایی و تهدید از اشخاص کلاهبرداری می کرد، در شهرستان گنبدکاووس توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان با اعلام این خبر گفت: متهم با سوء استفاده از جایگاه خود به عنوان وکیل، قربانیان خود را در راهروهای دادگستری و دادسرا ، شناسایی و پس ازجلب  اعتماد آنان، در ازای مبالغ چند میلیونی وعده پیگیری پرونده های آنان را می داد.

حیدر آسیابی افزود: این فرد همچنین با جعل اوراق قضایی، مدعی صدور حکم جلب قربانیان می شد و با این ترفند هم از افراد برای رفع مشکلی که اصلا وجود خارجی نداشت ، پول می گرفت.

این مقام ارشد قوه قضاییه  در استان گلستان گفت: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمد ها و رفتار این وکیل مشکوک شدند و پس از چند ماه  رصد و کار اطلاعاتی،  از اقدامات مجرمانه او پرده برداشتند و بالاخره  هنگام ارتکاب جرم،  دستگیر و روانه زندان شد.

  حیدر آسیابی افزود: پرونده متهم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب  گنبدکاووس در حال تکمیل تحقیقات است  و افرادی که قربانی این فرد شده اند برای طرح شکایت  می توانند به این شعبه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل کلاهبردار در گنبدکاووس دستگیر شد

وکیل کلاهبردار در گنبدکاووس دستگیر شد