مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-13سياسي

مجلس از برنامه های محرمی تلویزیون تجلیل کرد


فراکسیون قرآن و عترت مجلس با دعوت از معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیون از برنامه های پرمخاطب و برگزیده محرمی امسال تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این مراسم که امروز یکشنبه، 22 مرداد ماه به دعوت فراکسیون قرآن و عترت مجلس در محل کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برگزار شد، محسن برمهانی معاون سیما، حامد بامروت نژاد مدیر شبکه دو، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام جم، سعید اشناب مدیر شبکه پنج، پژمان محمدی قائم مقام شبکه یک، محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در کنار برنامه سازان محرمی و اعضای فراکسیون قرآن و عترت حضور داشتند.

محسن برمهانی، معاون سیما ابتدا ضمن قدردانی از اهتمام نمایندگان مجلس در برگزاری این جلسه گفت: این جلسه به چند دلیل متفاوت است، اینکه برنامه سازان و مدیران تلویزیون می دانند منتخبان مردم چه دیدگاهی نسبت به تولیدات سیما دارند و به ادامه فعالیت ها و جهت گیری درست شان کمک می کند.

محرم امسال را در شرایط خاصی گذراندیم وی با اشاره به برنامه قبلی فراکسیون قرآن و عترت در تجلیل از برنامه سازان رمضانی امسال افزود: اینکه از سوی مردم و نمایندگان شان رصد می شویم مسئولیت ما را سنگین تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از برنامه های محرمی تلویزیون تجلیل کرد

مجلس از برنامه های محرمی تلویزیون تجلیل کرد