مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-19حوادث

دستگیری 2 زمین خوار در گنبدکاووس/ آزادسازی زمین های 190 میلیاردی


جانشین فرمانده انتظامی گلستان از کشف زمین خواری 190 میلیارد ریالی در گنبدکاووس خبر داد و گفت: در همین راستا هزاران مترمربع از اراضی ملی و طبیعی شهرستان از دست زمین خواران آزاد شد.

- ایسنا/گلستان جانشین فرمانده انتظامی گلستان از کشف زمین خواری 190 میلیارد ریالی در گنبدکاووس خبر داد و گفت: در همین راستا هزاران مترمربع از اراضی ملی و طبیعی شهرستان از دست زمین خواران آزاد شد.

سرهنگ فرزاد تاجره شامگاه شنبه 28 مرداد 1402 در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح جزییات زمین خواری در شهرستان گنبدکاووس پرداخت و اظهار کرد: برخورد با مفاسد به خصوص زمین خواری از وظایف ذاتی پلیس است که در برخورد با سودجویان، فرصت طلبان و متصرفان اراضی ملی و طبیعی از همه توان استفاده می کند.

وی با بیان این که در همین راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی گلستان در اقصی نقاط استان بی وقفه در حال رصد اراضی ملی و طبیعی هستند، ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی گنبدکاووس 2 فقره زمین خواری در سطح شهرستان شناسایی و کار رسیدگی به موضوع در اسرع وقت آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر این که پلیس دستور کار رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه انجام داد، افزود: بررسی های میدانی ماموران انتظامی و همکاری نماینده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 زمین خوار در گنبدکاووس/ آزادسازی زمین های 190 میلیاردی

دستگیری 2 زمین خوار در گنبدکاووس/ آزادسازی زمین های 190 میلیاردی